sâmbătă, 18 iunie 2011

Despre mine




Despre mine...

Ambiţioasă şi încă idealistă; încerc să fiu independentă. Fac politică liberală. Am multe idei. Unele bune. Pentru care merită să lupt.

De ce mi-am facut blog?

Pentru că m-am săturat să-mi dau cu părerea pe blogurile altora, pândind subiectele care mă interesează.Si pentru ca e un mod eficient pentru a impartasi ceea ce gandesti tuturor.Si am facut acest blog pentru ca am ceva de spus.  Imi place enorm sa  comunic cu oamenii şi să le ascult părerile, iar blogul este una din căile cele mai simple de a face acest lucru.
Am ales sa fac  un blog cu tema politica   fără pretenţii de mare analist politic, ci doar despre politica românească, aşa cum este ea văzută din interior.
 Imi  propun    să arăt acea faţă a politicii pe care nimeni nu a avut curajul să o arate. Viaţa de zi cu zi a unui tânăr politician, provocările şi reuşitele, greutăţile şi mizeriile întâmpinate în lupta cu actualul sistem politic.

Ca tânăr politician şi ca simplu cetăţean, nu-mi place ceea ce se întâmplă în prezent în politica românească. În mare parte, prostia, lenea şi aroganţa sunt elementele definitorii. Nu-mi place de asemenea nici ipocrizia şi lipsa oricărui principiu, trăsături adânc înrădăcinate în politica românească. Înainte de a mă schimba în rău, încerc eu însămi să schimb în bine cât mai multe din jurul meu.

Cine sunt?
 Ambiţioasă şi încă idealistă, încerc să fiu independentă. Fac politică liberală. Am multe idei. Unele bune. Pentru care merită să lupt.Si pentru că  la fel ca voi , imi doresc sa am un  viitor la mine in tara ,iar ca batranii care au trudit o viata  intreaga sa poata sa isi traiasca  batranetea  in conditii decente  fara grija zilei de maine .Iar noua generatie sa se poata bucura de cunostinte religioase, sa fie  o noua epoca a bunului-simt,si pentru ca noi studentii sa avem un loc de munca in tara nu sa mergem sa ne vindem cunostintele  in alta tara .
,,Idealismul este toga nobila  pe care gentalmenii politici si-o  drapeaza  peste setea lor  de putere ''
  (Aldous Leonard Huxley )
Fără nici o tradiţie în familie şi fără să ştiu ce înseamnă politica ,inca de mica am inceput sa ma ofer voluntara la actiunile  PNL si participam  bucuroasa pentru ca imi placea  sa socializez si sa cunosc oamenii de la care chiar aveam ce  invata.Anii au trecut in vant  si m-am inscris  ca membru PNL ,si nu regret  ca ma facut aceasta alegere.Pentru ca acest partid a facut istorie in Romania si care chiar a facut ceva pentru poporul Roman Pentru ca inca sper sa fie un ales care sa   faca  ce promite  in Campaniile electorale si sa nu isi bata  joc de populatie . Cu multe idealuri, speranţe şi aşteptări, am constatat treptat că va fi un drum lung şi greu. Unele idealuri s-au spulberat, unele speranţe s-au împlinit, însă încrederea că se poate schimba ceva, a rămas constantă.
Timp de 10 ani, am învăţat însă să fiu aşa cum sunt acum: puternică, responsabilă, corectă, urmându-mi cu tenacitate calea aleasă.

Am lipit afişe alături de mulţi dintre oamenii importanţi de astăzi, am învăţat ce înseamnă o echipă, am văzut cum se câştigă sau se pierde o campanie.

Am cunoscut oameni verticali, dar şi lichele. Am cunoscut oameni cu idealuri, dar şi oameni cu interese.

Am învăţat şi cum să nu procedez atunci când voi fi mare, am învăţat cum poţi fi lovit de către cei apropiaţi şi cum poţi primi sprijin atunci când credeai că toată lumea este împotriva ta.


Aş putea continua, aş putea transforma aceasta scurtă prezentare într-un discurs politicianist, încărcat de clişee electorale, însă acest lucru nu mă reprezintă.

Este greu să te înfăţişezi în câteva cuvinte Ambiţioasă, tenace şi idealistă. Am rămas aceeaşi idealistă şi cred în continuare în responsabilitate, loialitate, sinceritate şi respect.

M-am străduit din răsputeri să-mi păstrez independenţa şi verticalitatea într-o lume în care doar vasalitatea te poate propulsa. Am rămas sensibilă, dar şi puternică în acelaşi timp. Într-o lume plină de laşităţi şi interese, am ales să lupt. Într-o lume plină de îndoială şi nesiguranţă, am ales să cred că lucrurile pot fi - şi vor fi - schimbate în bine.

2 comentarii:

  1. Un blog perfect de la o tanara liberala ambitioasa! ;-))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult sper ca in viitor sa nu fiu doar o tanara liberala sa fiu un pic mai mare:D

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină