luni, 23 iulie 2012

Test de intelepciune

Test de intelepciune

Timpul iti deschide ochii dar nu te face sa uiti cine ti-a facut rau.
Eu cred ca fiecare om pe care-l intalnesti te poate invata ceva.
Eu de la Traian Basescu, am invatat multe .
-Primul lucru pe care l-am invatat, a fost cum un om poate schimba in cateva ore viata catorva milioane de oameni, invrajbindu-i ,punandu-i sa munceasca la fel cu jumatate de salariu,fara sa-i cunoasca ,fara sa se intrebe care vor fi consecintele facand din aceasta o onoare ,o cauza nationala.
-Am invatat de la Traian Basescu cum se citeste Constitutia Romaniei ,altfel decat a citit-o cel care au scris-o. Ca in fapt avem doua constitutii ,una in vigoare si una a lui Basescu in care totul se poate modifica dupa interese.
-Am invatat ca Sanatatea este un Lux, Educatia un Moft.
-Am invatat ca te poti imprumuta de 30 miliarde de Euro , ca sa satisfaci clientela de partid si poti sa-i pui pe,, Romani „ sa platesca ,folosind Guvernul,Parlamentul, Parchetul, DNA –ul, Avocatul Poporului , Curtea Constitutionala...etc.
-Am invatat ca poti minti cu sange rece si poti fi dualist .
Dar mai ales ca poti da o lovitura grea Romaniei mintind cancelariile Europene (inalta tradare ) si poti pretinde telefoane speciale la sediul de campanie ....adica sa-i faci rau Romaniei pe bani ei.
Poti minti unii oameni un timp, poti minti pe toti oamenii o vreme ,dar nu-i poti minti pe toti oamenii pentru totdeauna.
Oamenii cand se nasc primesc in grija, pentru al creste, un copil al lor ,sufletul. Unii il cresc cat o nuca, altii cat un pepene, altii cat o luna,fiecare dupa fire.
Dar exista suflete in care nu incape Libertatea ,nu incape nimic , pentru ca sunt aservite sau vandute.
Am vazut cum Traian Basescu foloseste si arunca oamenii apropiati implicit pe cei care i-au fost alaturi ,incepand de consileri , pana la premier.
Liberataea este Esenta Vietii .
PUTEM SA NE RECASTIGAM LIBERTATEA PE 29IULIE.
SPUNETI DA DEMITERII LUI Traian Basescu
SPUNETI DA LIBERTATII VOASTRE ,A COPIILOR VOSTRII .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină